Kategori Beruk

Saturday, January 22, 2011

Ada orang pompuan tak reti beza kelapa baik kelapa buruk, meh sini beruk mahu ajar...

dah nama beruk, tak reti pasal kelapa mmg sia-sia aje la jadi beruk kah kah kah. korang tahu ke? tahu ke? kah kah kah.

sbb nak jaga macho, meh aku ajar korang sume mcm mana kelapa baik dan macam mana kelapa tak berapa nak baik itu. penting ni sebab rupa paras kelapa itu akan tentukan susu dia elok ke tak. susu dia lemak ke masin. jadi kena tahu beza dua jenis kelapa ini.


ini satu contoh kelapa yang elok, bagus.



dan ni plak kelapa yang tak bagus...


amacam ada beza tak kah kah kah...

lepas ni jgn ckp aku tak ajar, sia sia je memberukkan diri mcm ni.



4 comments:

relevan said...

kelapa bagus banyak santan..Hahaha!

incek paranoid said...

cam sial je hahaha

kaizen said...

kahkahkah!!! mmg gler beb....

Anonymous said...

tak baik ohh.. agaknya pompuan tuh tak mo pon bentuk macam tuh >.<

ayya..~