Kategori Beruk

Friday, November 04, 2011

Tiada apa yang pelik pada gadis barat ini kecuali selepas dia mendakwa disenggama oleh Bieber di belakang pentas hingga hamil. [12pics]

Apabila kami publish slot 'Ini macam punya orang pun ada' edisi kesebelas, ramai tertanya-tanya siapakah gadis ini.

Mariah Yeater

Dia ialah Mariah Yeater. Yeater, bukan teater. Dia yg kini mengandung anak luar nikah 3 bulan mendakwa kandungan ini diperolehi melalui perlagaan ovum miliknya dengan seekor sperma yang dipancutkan dari uretra Justin Bieber. Yap, permukahan haram itu berlaku di belakang pentas. One night stand or F&F - Fuck and Forget.

We neither record Selena Gomez statement, nor Baylor, on this shitty issue. But, we promised you that there is nothing interesting about that.

Heroin hari ini adalah Mariah Yeater. Seorang 'nobody' yang kini menjadi target bunuh oleh seluruh peminat (perempuan) Justin Bieber selepas Mariah memecahkan teruna Bieber di sebuah tempat private October tahun lalu. Selepas itu, kini mengakui telah mengandung anak Bieber selepas 'bertemu' Bieber Ogos lepas dan merujuk ke mahkamah untuk Bieber menanggung nafkah anak dalam kandungannya itu.
Semua itu sebuah cerita yang boleh dikarang sesuka hati bapak tiri sesiapa saja, tetapi penampilan Mariah yang kini menjadi perhatian. Perasan dah femes, dia pose maut di internet dan sanggup berbogel jika mau.

This girl is... well, see yourself.

Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Sebelum kenal Bieber.
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater
Mariah Yeater



No comments: