Kategori Beruk

Monday, August 15, 2011

14 produk terbaru Google selepas Google +. The World Will Be Amazed!!

1. Google Tunes

google products troll


Google Tunes finally can say go fcuk yourself to 4shared, file server pirate terkemuka di KL. Google Tunes adalah storan muzik tersendiri daripada Google, merupakan perkhidmatan pertama daripada Google yang menawarkan muzik dan lagu ORI tapi FREE kepada pelayar sesawang Google, dan tanpa memberikan apa-apa royalti kepada tuan punya lagu, produser sekalipun. Justeru, mereka yang selalu download lagu daripada 4shared bolehlah beralih kepada Google Tunes, untuk download lagu ori bebas noise anjing menyalak di latar tanpa bayar sesen pun.

Buat masa sekarang, gadjet ini hanya melalui invitation, tak lama lagi akan pergi public bergantung pada tahap permintaan pada lagu-lagu underground artis di bawah naungan Google sendiri seperti The Googoogle Dolls yang menyanyikan lagu Twinkle Twinkle Little Star versi remix.

2. Google Filters

google products troll

Penapis Google atau Google Filters teknologi nano boleh digunakan untuk membuang kandungan laman web yang kamu tak mahu lihat berdasarkan kata kunci. Contohnya, anda cukup menyampah sama college girl bernama Cik Epal. Tapi apabila korang nak search term 'remaja gadis comel suka epal', results yang keluar dalam SERP buat kamu berbulu sampai ke betis sebab yang keluar semua link-link daripada blog Cik Epal. Jadi, untuk selesaikan masalah tersebut, masukkan alamat website Cik Epal ke dalam google filter. Setelah itu, kalau kamu search keyword 'blog cik epal' sekalipun, sampai mampos link blog Cik Epal takkan keluar. Kamu akan ketawa terbahak-bahak kala itu sambil makan maruku.

Google Filters akan pantau keyword-keyword yang diharamkan melalui perisian terbarunya ini dan akan mengeluarkan statistik setiap tahun akan benda paling buat orang sesetengah negara rasa fucked up. Contohnya, 90% browser di Malaysia mengharam laman web berkaitan saiful bohari, misalnya, muncul di skrin mereka. Google Filters mungkin akan mengapply pengharaman itu sebagai search default untuk browser seluruh rakyat Malaysia.

3. Google Danger Search

google products troll

Google Danger Search adalah cara baru untuk mencari website-website rare, ekstrem, berbahaya, dan anker walaupun menggunakan keyword biasa. Contohnya kalau korang search keyword 'batang'. Result macam batang pisang, main batang abang, batang pokok kelapa takkan keluar dalam google danger search. Yang keluar adalah batang seorang datuk tercucuk skru drebar, batang leher perompak ditembak CIA, tiga batang kayu golf di dalam dubur Saifool. Ya, yang keluar hanya berita-berita ekstrem, gila babi dan menyayat hati saja.

 4. Google Minus

google products troll

Google Minus adalah satu-satunya website untuk kamu bersantai selepas penat search Tamiris Freitas di google images. Search bar telah dibuang terus dan digantikan oleh satu lapangan web putih bersih dan suci. Apa yang paling best, di Google Minus, tak ada apapun benda yang kamu klik. Tengok aje. Ya lah, kata nak rehat kan.

5. Twoogle

google products troll

Twoogle ada dua search bar, bermakna carian kamu kini dua kali lebih pantas. Atau. Kamu juga boleh mencari dua benda freaking berbeda pada satu-satu masa atau browser yang sama. Contohnya, kamu boleh search Justine Bieber di bar pertama dan Awi Rafael di bar kedua dan kamu boleh bandingkan SERP mereka berdua di situ juga secara terang-terang. Ah, Bieber suka spender merah walhal Awi Rafael suka G-string, contohnya.

Jikalau kamu extra feeling luckier, kamu boleh terserempak dengan perisian Troogle, Quadroogle, ataupun Pentoogle search. Ah, sebenarnya mana-mana web yang berakhir dengan "-oogle" diorang dah beli, suka hati bapak tiri diorang la nak bubuh apa depan tu. Cilake betoi.

6. Google Sandwich

google products troll

Google Sandwich sangat direct. Ya, semua berkaitan dengan sandwich. Kamu yang mempunyai akaun Google Sandwich boleh create, edit atau modify profail sandwich kamu sendiri di alam maya. Ingredients sandwich kamu itu pula kamu boleh share kepada kengkawan, termasuk Subway atau Kiroz Kebab. Walaupun sandwich kepala Kijang Croozz ciptaan kamu langsung tak boleh diwujudkan di alam nyata.

7. Google Sun

google products troll

Google Sun adalah ciptaan terbaru geng-geng pereka cipta Google Earth. Selepas habis muka bumi diorang capture, kini mereka beralih ke matahari pula. Google Sun penting untuk NASA perhatikan solar flare punya cycle pattern dan koordinat-koordinat penting yang bakal menentukan tarikh sebenar apocalypse, kalau bukan tahun depan seperti didakwa kaum Mayan. Juga, Google Sun mampu memetakan matahari kepada beberapa benua, daerah dan poskod.

Google Sun tercipta ketika John Heidi, engineer Google Earth yang sedang meneropong melalui satelit untuk update jalan di Malaysia, tersesat di kebun getah Pak Cik Salem di Manjung yang telah dibubuh tar sebelum PRU dan mulai terangsang untuk keluar dari topografi bumi dan beralih ke lurah matahari pula.

"Fuck," kata Heidi, "in that kebun getah of Pak Salem, I saw a goat standing nearby a tree in that position for two weeks. What the fuck is wrong with that goat? Shit, I better move to sun."

8. Google Blurtz

google products troll

Terperinci, tepat, ringkas dan padat. Lebih ringkas daripada Twitter, lebih padat daripada isi skirt Anna Sharapova. Ianya platform mikroblogging yang gila babi pantas dan jitu. Kamu boleh blurt directly kepada kengkawan within kamu punya BlurtBlock, atau blurt umum di Blurt-o-Verse. Macam sialan, tetapi tepat. Hanya 10 perkataan dibenarkan jadi, mereka yang terer pakai bahasa SMS mempunyai kelebihan maha agung di Google Blurtz.

9. Google Payphone


google products troll

Brand new dan unik. Telefon awam ciptaan Google menggunakan talian atas IP internet ini bakal kedapatan di tempat tumpuan orang ramai seperti Puduraya dan Kampung Baru. Google payphone memerlukan syiling dan login Google account sahaja untuk membuat panggilan ke mana saja pada kadar 1 sen/kilobyte suara.

"Suara menengking akan makan bandwith jadi user akan lebih berhati-hati apabila berkata-kata." beritahu team engineer Google Payphone.

Kamu juga boleh login ke akaun Blogger kamu melalui ganggan Google Phone dan update blog melalui arahan suara. Berikutan dengan kecanggihan itu, Google menjangkakan telefon ini akam menguasai pasaran smart phone menjelang 2017.

10. Google Google.


google products troll

Google Google adalah search engine internal. Untuk carian dalam kalangan produk Google dan staff Google sahaja. Kamu boleh gunakannya untuk cari produk Google yang kamu minati, tetapi jangan pula search keyword Google Google di Google Google, sebab ia mungkin akan melibatkan proses close loop yang rumit dan membuat CPU kamu terbakor.

11. Google Deity


google products troll

Google Deity pula adalah platform terkini untuk kamu cipta idola kamu sendiri, agama kamu sendiri dan melaluinya kamu sebarkan idealogi bangang kamu itu untuk tatapan loosers within circle google plus kamu yang lame dalam bidang agama dan sains logik. Kamu boleh cipta teori konspirasi spender dajal berjenama BurrBerry untuk yakinkan ummat Islam agar boikot Burrberry. Apa saja, kamu boleh buat.

Google deity amat berguna untuk Ayah Pin sekiranya beliau mahu membuat come back melalui web blog. Ramai blogger copy paste akan menjadi perawi hadith-hadith plagiat Ayah Pin nanti. Jangan risau.

12. Google Taste

google products troll

Akhirnya, blogger seperti the sixthseal tak perlu taip panjang-panjang untuk explain rasa Sup Tikus yang dia santap dengan gewe gebu dia. Hanya tepek sekeping gambar format JPEG di entry, selebihnya serahkan pada Google Taste.

Dengan bantuan monitor skrin Taste Buds Friendly Material serta teknologi skrin anti basi, Google Taste memberikan seorang manusia pengalaman yang berlebihan dalam arena blogging. Gambar makanan kini boleh dirasa. Imej makanan diperincikan, diasingkan dan distorankan di dalam database Google di Bulan, beserta rasa masing-masing secara spesifik. Apabila anda tepek gambar garam, image recognition technology Google akan camkan imej garam tersebut dan seterusnya akan attach ke dalam java fungi src=" kamu akan elemen-elemen rasa berkaitan garam. Begitu juga kalau kamu paparkan gambar ketiak kamu. Sama saja prosesnya.

Google Taste berkemungkinan besar diharamkan di Malaysia berikutan potensi aplikasi ini disalahguna oleh pelayar pervert tahap brutal.

"Kami tak mahu remaja kami menjilat skrin i pad masing-masing di dalam kubus monorail yang mana di skrin itu ada gambar cleavage Miyabi." berikut komen kementerian berkaitan.


13. Google Innovator

google products troll

Google Innovator untuk para student saintis. Untuk main kacuk-kacuk keywords menghasilkan keyword yang baru dan munasabah menggunakan algorithm Google yang tersendiri. Kamu boleh kacukkan kambing betina dan kucing jantan untuk menghasilkan imej kacukan kamcing tersebut. Begitulah seterusnya.


14. Google House

google products troll

Google is so rich, we can afford to build everyone in the fucking world a house. How nuts is THAT shit? Guess how many houses Zuckerburg built for you, FUCKING ZERO. Oh and did we mention all the bills and payments on the house are waived, because yeah we DID THAT. We’ve got your ass covered tighter than a pair of Google Underwear (coming soon) and in exchange, all we ask is that you display google ads on every available surface of your house 24 hours a day, 7 days a week. Also, we’ll be filming you, like, non stop.



 



No comments: