Kategori Beruk

Friday, August 12, 2011

Fida heroin Qasih Alia dan Mamat Sepah memang bercinta?


wa suka layan itu celita ahahaha. awek cantik siapa tak mahu oh? tapi mahu tak mahu, si dia suda berpunya. dapat dekat bekas balak Ada Butterfly, iaitu mamat sepah. 

ala mamat yg takbir time menang dulu... siot je.

“Dengan kawan-pun kita kena serius kalau tak kawan makan kawan. Saya dengan Fida memang kawan, memang rapatla. Setakat ni dialah kawan wanita yang paling rapat dengan saya. Ibu adalah orang yang paling penting. Ibu saya jauh, jadi saya perlukan seorang teman yang boleh menjadi tempat luahan saya.

Buat masa sekarang kami sibuk. Fida sibuk dengan kerja dia dan saya sibuk dengan kerja saya. Ada beberapa show yang kami digandingkan bersama. Untuk meluangkan masa bersama, dalam masa terdekat ni mungkin belum lagi.

Pelan untuk bawa Fida ke Johor Bharu itu ada. Tapi tiada masa, kami sibuk. Hal itu masih dalam perancangan. Yang bagusnya, sejak berkawan dengan Fida sedikit sebanyak merubah saya. Fida banyak mengajar saya untuk lebih bersabar dan perhubungan kami berlandaskan landasan agama. Kami meletakkan had untuk tidak terlampau rapat kerana saya tidak mahu seperti hubungan yang sebelum ini,” kata Mamat Sepah. - (sumber)





No comments: