Kategori Beruk

Tuesday, August 23, 2011

Pelagak Ngeri, Todd Green mati jatuh ketika mencuba aksi berbahaya di udara [7pics, 1vdo]

Semua staff Faceberuk tak mengenali Todd Green, tetapi kematian beliau di bulan Ramadhan ini dalam keadaan sebegitu sebenarnya menyayat hati semua orang.


BREAKING NEWS - Todd Green, 48, seorang pelagak ngeri terkenal di US meninggal dunia di Selfridge Air National Guard Base di Harrison, Michigan, selepas terjatuh daripada kapal terbang ringan yang membawanya untuk berpaut dan masuk ke sebuah helikopter yang berada di atas kepalanya.

Selepas 25 tahun melakukan aksi stunt, ternyata semalam adalah detik kegagalan beliau yang pertama dan terakhir. Todd luka parah akibat hentaman 200 meter di bawah pengaruh graviti bumi itu, dan mati di hospital Mount Clemens Regional Medical Center.

Semua penonton yang membanjiri lapangan terbang itu untuk menyaksikan aksi berbahaya Todd menyangka badan pelagak ngeri yang tergelincir dan jatuh itu satu dummy, atau joke. Sebab ada certain show yang lemparkan patung ke bawah untuk set in scary impression ke dalam minda penonton untuk menaikkan tahap ketakutan mereka. Lagipun, salah satu penonton memberitahu yang jatuh itu macam patung aje, ingatkan betul patung. Bila ambulance dah datang, baru dia sedar yang itu adalah real.


"It's a fake buddy."

Definitely, it was not. 

todd green
todd green
todd green
todd green



1 comment:

HAFIZAL said...

perh...malang betul