Kategori Beruk

Tuesday, August 23, 2011

China's Freak. Penyeludupan gadis hot di China semakin teruk.

China. Selain aktiviti pelacuran yang berleluasa, polisi satu anak satu famili mula melahirkan simptom-simptom yang memudharatkan tamadun kemanusiaan di China. Tak habis dengan protest pencemaran loji kimia dan rare earth yang berleluasa, mereka kini dibimbangi dengan aktiviti 'menyeludup' gadis hot dari Vietnam untuk dijadikan isteri.

Ya, kamu tak salah dengar, di China mereka ada bisnes jual beli isteri. Wartawan faceberuk yang menceduk berita ini tak dapat bayangkan macam manalah gamaknya situasi jual beli isteri tersebut.

"Hmm... yang ni kurus sikit, yang sana lebih berisi, cantik pun boleh tahan. Okey, yang itu berapa bang?"
"20 ribu."
"Mahalnya, tak bleh kurang ke bang?"
"Tak boleh."
"Ada warranty tak? Atau... ehem... boleh test drive?"

Something like that shits? Oh, no. Tetapi benar, betul-betul. China memang kekurangan perempuan. That is a fact that vibratizes all chinese men balls, yeah, as well as the trunk like it was attacked by a lightning, or something....

Well...


Mengikut studi, menjelang 2020, berkemungkinan 24,000,000 lelaki di China yang akil baligh, yang dewasa, akan mendapati sperma matang mereka tak akan menjumpai mana-mana ovum. Sebab ketiadaan ovari yang dilengkapi tiub Filapio di sekitar mereka, sperma-sperma galak itu akan mati katak di dinding tandas saja nanti. Hopeless. Ternyata, trend ini bakal meletuskan krisis sosial teruk di sana.

Semenjak tahun 1980, aktiviti sindiket membekalkan 'bini haram tapi gebu' ini bermula dengan menyeludup gadis miskin ke bandar-bandar. Namun, bermula era 90-an, akibat stress yang teruk pada graf supply and demand business haram tersebut, supplier gadis mula meneroka 'raw material' dari luar pula. Ya, gadis import. Gadis hot menyeberangi pelbagai sempadan  menjadi option paling panas di China. Russia, North Korea, Myanmar dan Laos adalah antara negara yang aweknya dilarikan ke China. Top of all, line business paling maju adalah di sempadan China Vietnam. Mungkin paras rupa yang tak banyak beza dan cantik.

Di sekitar Hanoi, seorang gadis Vietnam dijual kepada kepada sindiket hanya dengan price tag 5000 yuan (RM2,300) sahaja. Melepasi sempadan, harga kesucian seorang gadis sunti Vietnam mampu mencecah puluhan ribu andai kegebuan mencecah gred A.

Hu Jianhe, seorang desperado di China membeli isteri beliau semahal RM16,978 (Tapi bini dia dah diculik dan minta ransom another RM9k, cilake bukan?). Faceberuk percaya harga itu semata-mata berdasarkan pada rupa dan figure, bukan maruah. Yes, gadis Vietnam yang cantik-cantik sahaja dijual menjadi isteri, yang hodoh-hodoh pula dilelong ke brothels menjadi strippers atau whores. Yang D7 duk ambush sekitar bukit bintang tu grad C,D aje bang. Bayangkan gred A macam mana.

Anyway, jual beli bini di China satu perkara biasa. Kita mungkin rasa pelik sebab nisbah gadis hot kepada lelaki di Malaysia masih stabil. Tetapi tidak di China. Tak percaya? Ya, percayalah berita ini. Selesai.





1 comment:

Anonymous said...

OK FUCK ADMIN BODO NI