Kategori Beruk

Monday, October 17, 2011

Disturbing footage. Seorang kanak2 di China digilis kereta dua kali. 18 orang lalu buat tak tahu. Fuck them all! [beruktube]

Fuck those 20 Chinese altogether. Pigs.

 

13 Oktober, sekitar 5.30 petang di pasar Guangfo Hardware Market di Huangqi, Foshan, seorang kanak-kanak perempuan bernama Yue Yue dilanggar, digilis dua kali. From that clear distance, tak lojik drebar tak nampak. Kalau ya pun sedang pandang ke lain, at least turun periksa kau dah langgar apa. Anjing ke, kucing, ke budak. Takkan tak nampak itu budak?? Main gilis, kemudian tinggal budak kecil itu kesakitan tunggu mati.

I really can't watch the video. Too sad.

Tujuh belas minit kanak2 itu terbaring di situ, 18 orang lalu langsung tak periksa atau beri pertolongan. Seorang kanak-kanak terbaring cedera di jalan, mereka boleh lalu buat dek saja? Fuck the morality. Fuck them all.



Akhirnya seorang pemungut sampah yang berhenti memeriksa dan meminta pertolongan. Ibu kepada kanak2 malang itu akhirnya datang memangku anaknya dan membawa ke hospital.

Doctor confirmed Yue Yue is in 'brain dead' condition
Video yg tidak berperikemanusiaan tersebut telah dimuat naik ke laman youtube versi China, Youku, mendapat 700,000 views dalam masa singkat, dengan 6200 komen pada 210 pages. Yue Yue kini di hospital, koma. Pemandu kedua yang gilis kaki kecil Yue Yuem telah ditangkap, pemandu pertama yang paling celaka sekali dalam episod ini masih bebas ekoran plet keretanya tidak jelas. Pray for justice, hung him to death!



No comments: