Kategori Beruk

Monday, October 10, 2011

Superman celup dari Filipina. KAH KAH KAH. [Breaking]

BREAKFREAK NEWS - Filipina: Hebat tak Superman versi Filipina ini? Haha. Rupa saja macam Superman, tapi nak terbang tak boleh apa macam?

Herbert Chavez, 35 tahun, seorang pelatih model atau ratu cantik dari Filipina telah membuat pembedahan plastik di hidung, dagu, peha dan bibir (wtf? pelir tak inject silikon bang?) semata-mata untuk bertukar jadi seperti idolanya, Superman.

Nasib baik Superman, kalau idola dia Cicakman lagi banyak nak kena alter supaya jadi sama dengan muka Apek. Bahkan, menurut Herbert, semua pembedahan tu masih tak cukup kesupermanannya. Dia bercadang untuk menjalani satu lagi pembedahan plastik iaitu nak panjangkan tulang peha untuk nampak tinggi macam Superman.

Rambutnya yang bercangkuk di dahi tu pula dia taruk plastik. Macam-macam la kau. Dah itu hobi kau, teruskanlah. Dah masuk TV tu kira berguna. Kini faceberuk pulak kasi coverage untuk 29 orang fan kami di Facebook. Lagi la femes kau Herbert.

Dah boleh terbang nanti jangan lupa lapor pada kami okeh? Apa-apa, kami paparkan imej Superman dari Filipina ini di bawah beserta temuramah beliau dengan stesen TV tempatan.

superman philipine

superman philipine

superman philipine

superman philipine

Dan klik DI SINI untuk menonton video beliau. (sumber)

No comments: