Kategori Beruk

Wednesday, October 19, 2011

Lelaki dengan skrotum 45kg. It is the scariest medical condition. [breaking]

BREAKING NEWS - Nevada: Well this is not funny. Having a jackfruit size testical and a malfunction pulled-in penis is a scarriest nightmare of a medical condition.

Baca ini dengan serius dan syukur dengan saiz 'awang jambu' kamu yg normal dan berfungsi.

Wesley Warren terkehel pehanya, kepit dan terkilas testisnya terlampau kuat ketika bangun tidur menyebabkan anggota kental tapi gebu itu sakit tahap sakaratul maut. Keesokan harinya, dia mendapati telur berubah jadi bola sepak. Skrotumnya membengkak!

Itu asal usul kejadian di tahun 2008.

Kini skrotumnya sudah mencapai 45kg berat (sama berat dengan gf aku) dan sebesar nangka madu matang. Apabila nangka madu bergayut di kelangkang, dugaan hidup Wesley hanya Tuhan dan dia saja yang tahu.

Klik sini untuk lihat video Wesley bersama pakar perubatan kesnya.



Penyakit ini dikenali elephantiasis atau 'kaki gajah' bila kena di kaki, dan kalau dalam kes Wesley boleh kot disebut 'skrotum gajah'. Ianya gabungan purut-purut yang banyak dan tumbuh endlessly. Atau mungkin juga sejenis penyakit Lymphedema, iaitu pengumpulan cecair limfa yang tak normal. Selalunya di kaki, tangan dan pelir. Benda ni rare di Nevada juga di KL, tetapi kalau kita ke sebelah selatan sikit, di Afrika, penyakit ini agak common.

Puak etnik asli di Afrika menganggap penyakit ini sebagai 'bala dari tuhan'. [African mega balls]

Need USD 1mil for an operation.

Wesley berkata, kalau benda macam ni kena dekat orang yang tak kuat semangat, pasti dah lama orang itu bunuh diri. Tapi dia kuat. Dan dia berazam untuk pulih, dapatkan hidup normal serta bebas berpacaran. Untuk mencapai cita-cita, dia merayu sumbangan untuk menjalani pembedahan yang mencecah RM3.1juta ringgit (1mil USD). - (sumber)