Kategori Beruk

Wednesday, October 12, 2011

Kelab Isteri Taat Suami Terbitkan Buku Seks bergambar.

Dr Rohaya, naib presiden KTS
BREAKFUCKING NEWS - Kota Bharu: Suatu masa dulu mereka pernah buat kenyataan bahawa isteri-isteri moden di Malaysia tak memenuhi standard ketika menyenggama suami di ranjang. Para isteri mesti mencontohi pelacur kelas atasan dalam hal itu agar suami melekat di rumah dan tidak sangap lubang cari kangkang murah-murah di luar.

The intention is awesomely religiously good though.

Kali ini, mungkin kerana tidak berpuas hati saranan vogue mereka tempoh hari dikondem banyak pihak, Kelab Taat Suami (KTS) sekali lagi menimbulkan kontroversi apabila menerbitkan buku kamasutra mereka sendiri. Wait. Kalau dulu aku ingat nama kelab mereka adalah Kelab Isteri Taat, kini dah tukar nama jadi Kelab Taat Suami pulak dah?

Whatever.

Kami kaum lelaki di Faceberuk amat menghargai keprihatian KTS terhadap keperluan utama kaum lelaki iaitu seks. Namun...

Blurb belakang buku

Apa kaitan buku panduan seks kamu dengan Abuya? Oh, tokoh suami paling gegar di ranjang rupanya kot? Merepeklah kamu punya blurb wahai KTS. Nak timbulkan kontroversi tapi too obvious. Is this some kind of fucking conspiracy?

Kami tinggalkan bahagian konspirasi itu untuk anda study sendiri. Apa yang menarik, di dalam buku ini guide step by step untuk melakukan hubungan sulit diterangkan secara detail dengan bantuan grafik. Yeah, you hear me right, ada gambar perempuan bogel lollss. Beli buku itu cari bab lapan. Gambar anggota perempuan yang terlibat dalam aktiviti syurga ini ditunjuk jelas bagaimana teteknya, bagaimana ketiaknya, bagaimana bulu ari-arinya seolah-olah kamu terlalu noobs terhadap tubuh wanita dan kamu memerlukan buku 'seks guide for dummies' macam ni. Damn.

I am serious. Finish reading this book, you are good to go to heaven with your hubby. Good luck!




No comments: