Kategori Beruk

Monday, October 10, 2011

Sehati berdansa atau Dancing with the stars Argentina. Menari hingga akhirnya... berbogel. Not safe for work video [beruktube]

BREAKFUCKING NEWS - Argentina: Siaran TV tontonan umum, tetapi apa kejadahnya realiti TV tari menari ini menyajikan tarian lucah sehingga akhirnya penarinya berbogel?


Cinthia Fernandez dan pasangannya Marcello Tinelli mempersembahkan tarian 'kamasutra' di slot realiti TV tontonan keluarga Dancing With the Stars sehingga akhirnya mereka berbogel, membuatkan pengacara facepalm di depan kamera.

Mereka memulakan rutin biasa dengan tarian rancak. Apabila tiba di punch line tertentu, Marcello mula menanggalkan blaus nipis dan coli Cinthia hingga terbuai keluar kedua teteknya naked. Hanya puting ditutupi pelekat kecil. Sebelum tiba di not akhir, Marcello menuangkan sejenis minuman ke dada Cinthia yang sudah bogel sebelum dia mencabut G string pasangan meninggalkan pasangannya itu 100% telanjang. 


Pihak berkuasa kemudian menjalankan siasatan ke atas rancangan itu yang ditonton secara percuma oleh rakyat Argentina. Jika anda juga tak mahu ketinggalan untuk menjalankan siasatan kesahihan berita faceberuk beruk ini, boleh ke laman website sini. Jgn buka link tu di ofis. It is very very rude.



No comments: