Kategori Beruk

Tuesday, September 20, 2011

Lelaki dibedah selepas seekor belut memasuki lubang konek beliau.

BREAKING NEWS - China: It is a scary nightmare for both, the penis owner, and the eel. Haha.

Inilah hero kita yg cuba break free drp kekejaman spa tp salah lubang da.
Zhan Nan yang mahu mendapatkan rawatan awet muda di sebuah spa, sedang mandi dalam tub bersama-sama beribu ekor belut apabila tiba-tiba seekor belut 'hero' mendapat idea bangang untuk mendapatkan perlindungan di dalam lubang kencing Zhan Nan. 

Konsep spa belut yang semakin femes di London itu sama macam spa ikan. Iaitu belut jenis kecil akan dibiarkan mengerumuni makan sel kulit pelanggan yang mati lantas mengekalkan kesihatan kulit.

Cuma kelebihan spa rare ini adalah belaian 'jari-jemari' belut lebih mengghairahkan berbanding ciuman ikan. Namun mereka lupa bahawa sudah menjadi habitat tabi'i belut sebuah lubang suam dan berair. Mungkin sebab itu, hero kita seperti dalam gambar di atas cuba untuk melolos masuk ke lubang konek Zhan Nan. Lubang pun lubang la, tapi takkanlah lubang konek woi. 

That was a really really bad idea.

Akibatnya, tuan punya organ terjulur dan berongga itu kegelian sebelum melompat keluar sambil menjerit kesakitan apabila merasai pelir jambunya ngilu disondol 'foreign objek' yang tumpul dan licin. 

"Saya masuk ke dalam bath tub dan merasai belut-belut itu membelai badan saya. Tapi tiba-tiba ada rasa sakit di perut, dan menyedari seekor belut sedang terbuai-buai di kepala punai saya. Dia mahu masuk. Sial. Saya tarik ekor dia keluar tapi dia licin amat, lalu hilang masuk ke dalam." Kata Zhan Nan, 56 tahun yang berasal dari Honghu, daerah Hubei. 

Zhan Nan kemudian dikejarkan ke hospital sebelum dibedah untuk mengeluarkan belut tersebut daripada pundi kencingnya.

Kata pakar bedah, "dah memang sifat belut ni licin berlendir, mudah la dia masuk. Lepas tu lubang kencing tu kecik sikit aje daripada diameter badan belut ni, sekali henjut memang deep ke pangkal terus la."

Faceberuk: So, girls, would you dare?



No comments: