Kategori Beruk

Wednesday, September 14, 2011

New Google Flight Search [Breaking]

[Breaking News] Mountview, Google - Akhirnya, Google design team dah keluarkan produk terbaru. Google Flight Search. Okay, this time it is not a troll boys. This is actually true feature launched today at Google blog.

Kamu boleh cuba uji produk terbaru google ini di google.com/flights. Antara ciri-ciri awesome yang ditawarkan team Google flights, adalah something cool like:
  1. Paparan result SERP yg super pantas. Google memang alergik dengan masa, kalau boleh mereka mahu search engine mereka load up SERP dalam sifar saat. Realistically, Google flights sediakan satu platform carian penerbangan/tiket yang cukup pantas, especially bila anda perlu buat perubahan masa, jadual, destinasi dan sebagainya.
  2. Satu list yang simple, easy to scan, yang memaparkan hanya particular or the most important details out of everyfuckingthing, things like AirAsian loves to put on their site.
  3. Senang nak cari masa penerbangan yang sesuai, just by changing the dates.
  4. Boleh compare pilihan pada satu browser. Rather than buka tiga browser untuk MAS, AirAsia dan Singapore Air, dengan google flights, semuanya berada dalam satu list saja. Dekat situ kamu boleh bandingkan harga mereka, hospitality mereka dan buat keputusan terbaik.
Cuma yang sedihnya, seorang staff faceberuk mendapati perkhidmatan awesome itu belum scan masuk Malaysia punya airport lagi. Yang ada hanya airlines kat US saja.

google flights new

google flights



No comments: