Kategori Beruk

Friday, September 23, 2011

Menampar perempuan bukan shj sbg nasihat, tapi boleh mencantikkan beliau juga memontokkan payudara beliau.

FREAKING NEWS - Thailand: Tak perlu pembedahan, botox, Collagen, atau sapu Payuda; wajah, tetek dan punggung isteri anda mampu dicantikkan hanya dengan menampar bahagian itu beberapa das.

Kedengaran pelik bukan? Tapi inilah antara service yg disediakan sebuah spa di Thailand. Khemmikka Na Songkhla, 44 tahun, seorang pengamal urutan tradisional mampu mencantikkan tetek, muka dan punggung pelanggannya hanya dengan menampar bahagian itu berulang-ulang kali, dengan skil-skil rahsia tertentu.

Ilmu rare ini beliau warisi dari nenek beliau, dan tercetus idea pengkomersialan 'spa tampar payudara' apabila dia melihat ramai gadis di Thailand menggunakan ubat sapu untuk besarkan tetek yang flat dan hopeless. Walhal kesannya tak nampak pun. So, kat situ dia ada rasa bersalah ala-ala Ip Man. Lalu dia pun buka spa seni tamparan dan juga kelas untuk mengajar cara menampar dengan betul.

Dengan cara menampar berkali-kali bertubi-tubi, dia mendakwa mampu mengalihkan lemak dari satu kawasan ke kawasan yang lain. Dengan cara itu, dia boleh adjust balik kontor lemak untuk besarkan mana yang kecik, tegangkan mana yang kendur, termasuk untuk ubah bentuk kontor muka. Muka bulat jadi bujur sireh misalnya.

Yang hotnya, selepas proses tamparan, dia akan ukur berapa banyak beza saiz tetek selepas dan sebelum ditampar. Right on the face tunjuk. "There you go, now you have boobs 3inch bigger. Congratulation." Betapa nak cakap seninya berkesan.

Itu tampar tetek. Tampar 'tanduk' untuk kasi gagah serta panjang aku tak pasti ada ditawarkan ke tak, tapi sebab makhluk burung pipit terkepit tu takde kaitan dengan lemak, so aku rasa tak boleh kot.

.....damn it.

Anyway bro. Untuk mempelajari teknik ini, beliau ada menawarkan kelas eksklusif semahal RM990,000 (USD330,000) untuk tampar keseluruhan tubuh, RM526,000 (USD263,000) untuk tampar payudara saja, dan RM328,000 (USD164,000) untuk seni menampar muka.

.... Wada hel??

Kelas cara tampar muka RM328k?? Bagi muka kau tengok aku tampar ok ke tak. Sial kau, kalau lepas kelas buka spa dekat Jalan Petaling tu agak-agak berapa tahun nak balik modal training saja? Belum masuk kos ofis, staff dan consumables lagi. Cilake punya mahal.

"Mestilah mahal. Seni tamparan ini saya perolehi daripada nenek saya. Dalam dunia ni hanya saya sorang aje tahu macam mana nak tampar tetek kasi montok." Sepertimana kata beliau begitu.

Well, aku rasa korang better tonton video youtube ni aje dah boleh consume dan digest cara2 tamparan seni beliau, ala2 dance slapping gitu, ala2 pukul kompang. Mana tahu boleh praktik kat bini. Agak-agak gaduh kan kasi pelempang sebijik dekat bontot tu, then ckp, "insyaallah, cantek bontot kau nnt. Buatlah perangai huduh ni byk2." - (sumber berita)


No comments: